שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדוקטור אני ובעלי מעונינים בילדים ורצתי לשאול שאלה ,שעליה עוד לא שמעתי את התשובה המתאימה ואולי פה יוכלו לעזור לי. שאלתי היא: האם כדי להכנס להריון כדי לשכב כל יום ? או שזה הורס את איכות הזרע תודה רבה
שלום לך S, כדי להרות צריך לקיים יחסים סביב הביוץ, שקורה 14 יום לפני הווסת הבאה. אם המחזור שלך סדיר, יהיה די פשוט. בנוסף, אם אתם זוג צעיר, תקיימו יחסים ותהנו, כמה שאתם רוצים. דבר אחרון, ממליצה לכם מאד לקרא ספרים עדכניים וטובים על מיניות האדם, הריון ולידה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696
תודה רבה רבה עזרת לי מאוד מה שכן ולא ציינתי שהמחזור שלי סדיר טפו טפו טפו רק 3 חודשים כי היו לי הרבה לחצים ומתחים
היי ד"ר, אני ובעלי חושבים להיכנס להריון בתקופה הזאת. לא ניסינו עדיין. אני ממש לא יודעת מתי הביוץ, ואיך יודעים שיש ביוץ? יש יום אחד בחודש שאפשר להיכנס להריון או כמה ימים? אשמח לעזרתך כי ממש אין לי מושג בנושא...