צבע שיער
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני נמצאת כרגע בשבוע 7 + 6 ימים להריוני הראשון ושאלי היא כזאת: יש לי בבטן שיערות קטנות שמציקות לי ולכן אני לא מסירה אותן אלא מחמצנת אותן בחמצן ואבקה בהם משתמשים בשיער ראש רגיל, האם זה מזיק לתינוק? והאם צביעת שיער ראש מותרת?? אציין כי החימצון מתבצע עם אבקת חמצון+ חמצן 6% או 3 %. תודה רבה
כדאי להפנות את השאלה למכון טרטולוגי קרוב. אני יודעת שאין בעיה עם צביעת שער הראש. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696
היי תודה.נכנסתי לאתר ולא מצאתי שם איזשהו פורום לשאלות ותשובות . אני רוצה לציין שאת החימצון אני עושה בחלק העליון של הבטן ולא התחתוןאיפה שהרחם נמצא... ובלי קשר, האם ידוע לך שמריטה בשעווה לא טובה או שתוכל להיות מזיקה לתינוק אם זה מתבצע באיזור הטן התחתונה או העליונה?? תודה