מיקרופירין והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 41 שבוע 10. בבדיקות דם שערכתי בעבר מצאו קרדליופין גבוה (25) ולכן רופא אחד המליץ שעלי להזריק קלקסן, רופא אחר המליץ לקחת מיקרופירין 75, אני אובדת עיצות ולא יודעת מה לעשות? אני מפחדת מההשלכות של התרופות האלו על העובר, ושואלת האם יש השלכות??? אציין שילדתי בעבר 3 לידות רגילות, אז לא גילו את קרשיות היתר ולכן לא לקחתי כלום. כמו כן היו לי 2 הפלות אבל לא רצופות (בשבוע 8,10 כי לא היה דופק.) מה עושים ומה יקרה אם אני לא אקח כלל את התרופות שהומלצו. מחכה לתשובה מהירה.
שלום ניצן, האם שאלת את הרופאים מה התרופות עשויות לעשות להריון? רק הם יכולים לתת לך את התשובות. והם הרי יודעים שאת בהריון. אני לא מניחה שהיו נותנים לך תרופות שיסכנו את העובר. אם עדיין אינך יודעת מה לעשות, חזרי אליהם בטלפון. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696