כניסה להריון לאחר הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני מתכננת הריון שני (לאחר הפלה לפני 4 חודשים). בחלק מהאתרים קראתי שיש להרבות בקיום יחסים -פעמיים ביממה ובחלק קראתי שמספיק פעם אחת ב-48 שעות. מה דעתכם??
פעמיים ביום? אם זה עושה לכם טוב, לבריאות, אם לא - זה עלול להתיש את בן הזוג. אני ממליצה לזכור שקודם כל יחסי מין נועדו להדק את הקשר עם בן הזוג והם הנאה בפני עצמה, ולא רק מאמצים להרות. אם אינך בטוחה מתי הביוץ, העזרי בערכה מתאימה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696