בדיקה ביתית להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יום לאחר האיחור במחזור עשיתי בדיקה ביתית והתוצאה הייתה פס חלש. היום - יומיים אחר כך עשיתי שוב בדיקה והתוצאה זהה - פס חלש. מה זה אומר? תודה
שלום הילה, האם עשית את הבדיקה לפי ההוראות, שתן ראשון של הבוקר? נסי שוב ביום ראשון, ואם טרם קיבלת והתוצאה לא ברורה עם הבדיקה הביתית, מומלץ לעשות בדיקת דם. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696