אני התאכזבתי מליפיץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עשיתי לפני כמה ימים דיקור אצל ליפיץ. קודם כל הבדיקה כאבה לי. דבר שני שהתקשרתי אליו ואמרתי לו שאני לא מרגישה טוב הוא אמר לי לפנות למוקד. אני חושבת שאם שילמתי לו פרטי מן הראוי שהוא יגיד לי לבוא אליו או לפחות יתקשר לשאול מה המצב ומה שלומי.
ליאת ערב טוב, אינני מכירה את ד"ר ליפשיץ. אז נניח שהוא היה יותר נחמד, מה את חושבת שהוא היה יכול לעשות? אין לו שום דרך להרגיע כאבים. נכון, זה מעצבן, אבל במקרה שלך אני באמת לא בטוחה שהוא היה יכול לעזור. אני מקוה שהכאבים פחתו בינתיים ושאת מרגישה טוב יותר. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696