שבוע 37
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צביה שלום, אני בשבוע 37 וצפויה לתחילת אוגוסט. שאלתי היא, מה להלביש לתינוק בין יומו באוגוסט? ילדי הראשון נולד בנובממבר ולכן אני קצת מבולבלת לגבי דרך הטיפול ליליד אוגוסט. תודה מראש.
שלום ניני, לדעתי, מלבישים את החליפה הלבנה. בבית החולים ידריכו אותך. כדאי גם להרים טלפון לטיפת חלב ולשאול. כמובן שיהיה צורך לראות איך התינוק מגיב לטמפרטורה, בודקים זאת כשנוגעים בכפות הידיים והרגליים של התינוק. יש לשים לב לצבע שלו, אם הוא לבן הוא נוטה לכחלחל, סימן שקר לו. בימים ואפילו בשבועות הראשונים אין לו חום גוף משלו. בימים הראשונים להולדת התינוק, את בוודאי יכולה להלביש לו את אותם בגדים ראשונים שהלבשת לבנך הגדול יותר. כל טוב ובהצלחה, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696