העדר דופק עוברי בשבוע 7
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום עשיתי בדיקת אולטרסאונד ראשונה. לפי וסת אחרונה אני בשבוע 7.2. בבדיקה לא נצפה דופק עוברי ו-CRL היה 2.5 מ"מ. (מתאים לשבוע 5 אם איני טועה). הרופא הזמין אותי לבדיקת U.S נוספת בעוד 6 ימים. מה הסיכוי שיופיע דופק ושההריון יהיה תקין? בנוסף, אני חשה פחות בהריון מבחינת סמפטומים (בחילות ועייפות). האם יתכן כי רמת ההורמון ירדה למרות שעדיין לא היה דימום ? אציין כי המחזור שלי היה די סדיר
שלום נטע, אני ממליצה לפנות לפורום הריון ולידה רפואי. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696