אקמול צינון ליקוויד ג'ל בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני חושדת שאני בהריון ומאוד מאוד מצוננת. האם טרם בדיקה מותר לקחת אקמול צינון ליקוויד ג'ל , ובכלל בתחילת הריון. תודה, גלי. ב
לקריאה נוספת והעמקה
גלי, הצטננות עוברת מעצמה תוך כמה ימים. אם האף סתום אפשר להכין מי מלח בריכוז של 1/4 כפית מלח לכוס מים רתוחים, להזליף לאף או למרוח עם קיסם אזניים. לא לכל צינון צריך לקחת תרופות. אם גם הגרון כואב, קודם כל לנוח, להכין מי מלח בריכוז של 1/2 כפית מלח לכוס מים רתוחים ולגרגר מספר פעמים ביום. החלמה מהירה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696