שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עד כמה זה "נורמלי", חצי שנה לאחר לידה להמשיך ולסבול מבלבול ושיכחה? האם ישנה דרך/צורך לטפל ב"בעיה"? תוך כמה זה אמר לחלוף (אם בכלל)?
שלום לימור, אין דבר כזה "נורמלי". שימי לב מה קרה מאז הלידה. האם את ישנה מספיק? נחה מספיק? אוכלת ארוחות "נורמליות"? אני גם ממליצה לעשות בדיקות כלליות לבדוק אם לא נוצרו חסרים כלשהם בעקבות הלידה. אשמח לתשובותיך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696