הפרשות חומות בשבוע שישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב, אני נכנסת מחר לשבוע שביעי. לפני קצת יותר משבוע החלו הפרשות חומות מהנרתיק. נבדקתי לפני כשבוע והכל בסדר. היום בשתן ראיתי 2 גושים קטנטנים, האם מדובר על החמרה? האם יש סיכוי שעברתי הפלה טבעית ואני לא מודעת לכך? חשוב לי לציין שאני לי כאבי בטן, רק מידי פעם תחושת אי נוחות קלה/ סוג של התכווצות ממש קלה לא משהו שניתן להגדיר ככאב בבטן התחתונה. האם יש טעם ללכת לרופא שוב? הבדיקה הבאה שלי רק עוד 3 שבועות? תודה אור
שלום לך אור, רצוי להפנות את שאלתך לפורום רפואי. לא נראה לי שזה רציני, אך אינני רופאה. כל טוב והצלחה בהמשך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696