כאבי בטן בחודש ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כרגע בחודש הראשון, כנראה בשבוע 4-5 (טרם ביצעתי אולטראסאונד). אני סובלת מכאבי בטן חזקים מאוד (!!!) פעם-פעמיים ביום. האם זה נורמלי או האם זה מצביע על משהו לא תקין?!
ענבל, אין בפורום זה רופא !! כאשר יש כאבי בטן חזקים מאוד, פונים, על פי הבנתי (הלא מקצועית)לפחות, לרופא לבדיקה - רופא נשים, רופא משפחה, מוקד רפואי כלשהו , - לפי הדחיפות והזמינות. אם את לא יודעת להחליט לאן ולמי לפנות - נסי ליצור קשר טלפוני עם רופא הנשים שלך או רופא המשפחה שלך, או עם אחות בקופת החולים ושאלי אותם. זאת מכיוון שאי אפשר לאבחן מקור לכאבים דרך האינטרנט. כל טוב, ומאחלת לך הריון בריא.