שאלה לגבי בדיקת הריון YES O NO
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה ומשתמשת בגלולות סרזט. כשהתחלתי להשתמש בגלולות, לפני כחודשיים קיבלתי מחזור (פעם ראשונה מאז שילדתי). מאז לא קיבלתי מחזור. עשיתי בדיקת הריון ביתית ויצא לי קו חלש חלש בריבוע הבדיקה. האם יכול להיות שאני בהריון ? האם זה יכול להיות בגלל הגלולות (הפס)? בבקשה תענו מהר אני בלחץ מטורף.
לקריאה נוספת והעמקה
אורית, כל כל לצאת מהלחץ. שנית ללכת לעשות בדיקת דם. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696