נטילת כמוסות חיידקי מעיים - ביאדופולוס - בשבוע ה23
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יש מניעה או הגבלה בלקיחת חיידקי מעיים כגון אייסידופולוס ודומיהם בזמן ההריון? תודה, נ'
רצוי להתייעץ עם נטורופת, תוך ציון העובדה שאת בהריון. אפשר גם להסתכל על ההתוויות של האריזה. כל טוב. צביה רן- היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696
תודה. אכן, על ההתוויות רשום שיש להתייעץ עם רופא. בגלל זה שלחתי את השאלה.