דם בצואה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לא יודעת אם זה הפורום המתאים, אבל יש לי שאלה די דחופה: ביומיים האחרונים, אחרי שנתתי צואה, כשניגבתי ראיתי דם. אציין, שזה לא היה רצוף, אלא פעם ביום, נניח. מה זה??? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יכול להיות שיש לך טחורים. רצוי לשמן את המקום לאחר מקלחת, ואם יש אפשרות לפני יציאות. רצוי לשטוף לעתים קרובות. אם את בהריון ולוקחת ברזל, יכול להיות שזאת הסיבה. הוסיפי ויטמין C והיציאות תהיינה רכות יותר. בנוסף, כדאי להיוועץ ברופא. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696