שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור יש לי שאלה שלי היא מאוד חשובה עשתי היום את הבדיקה של הביוץ עם ההמקלון יצא לי 2 פסים ורודים עבים :) מה הסכוים שאני יכולה להכנס להריון בימים האלה תודה רבבה :)
אם יצא לך שהביוץ הוא עכשיו, תנסו היום ומחר. הפורום שלנו הוא פורום תמיכה בלבד. נסי פורום רפואי. בהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696
סיכויים תמיד יש, כל זמן שיש מחזור , יש ביוץ... לא יודעת אם ניתן לתת תשובה במספרי אחוזים..