דימום קל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור שלי לא סדיר-לעתים אני מקבלת כל 36/33/28 יום.הפעם האחרונה הופתעתי משום שקיבלתי אחרי 24 יום.אבל מהר מאוד הבנתי שלא בדיוק קיבלתי כי זה נפסק מהר.האם זה דימום השתרשות או שזה גם יכול להיות סיכוי לתחילת הריון?(אגב עברתי כבר לידה ללא דימומים במהלך ההריון)
לקריאה נוספת והעמקה
חן ערב טוב, מכיוון שאצלך המחזור לא קבוע, רצוי להתייעץ עם הרופא אם ומתי לעשות בדיקת הריון. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696