דימום השתרשות=סיכוי להריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם דימום השתרשות שנעשה כמה ימים לאחר הביוץ כפי שהבנתי יכול לרמז על היקלטות להריון?ובכל מקרה כמה ימים לאחר הדימום הזה ניתן לבצע בדיקת הריון?
בדיקת הריון ניתן לעשות לאחר איחור של מספר ימים בוסת. דרך אגב, לא תמיד יש דימום השתרשות. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696
אם לא תמיד זהו דימום השתרשות אז מה יכול לסמל דימום קצר ומואט שכזה?