חייך שסועה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לכולן, שמעתי הבוקר כי יש מצב גם של חייך שסועה ללא שפה שסועה אשר לא רואים באולטראסאונד. ביצעתי ביום ראשון סקירה מוקדמת (ארוכה - 50 דקות) שתוצאותיה יצאו טובות לכל אורך הבדיקה אצל רופא יסודי ומומלץ- ד"ר תדמור מירושלים. רציתי לדעת האם מישהי יודעת על זה משהו תודה ויום מקסים
מירי, נסי לשאול בפורומים: אולטראסאונד במיילדות ובגינקולוגיה אבחון טרום לידתי וייעוץ גנטי הריון ולידה (ד"ר יפת יובל) כל טוב, אהובה
מידע שקראתי באתר אחר - לעיתים ניתן , אבל לא קל, לאבחן חיך שסוע, ועושים זאת באולטראסאונד תלת מימד בכל אופן הרופאים בפורומים שציינתי לבטח יודעים יותר טוב ממני :-) אהובה
היי גם אני עברתי לא מזמן סקירה מוקדמת אצל תדמור... הוא בן אדם מקסים ומאוד דקדקני... לפי דעתי אם תתקשרי ותשאלי אותו על כל שאלה הואיענה בחיוך.....(אני בשבוע 16)