תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כרגע בשבוע 18 לפי סקירה 18+5 עדיין לא הרגשתי תנועות עובר ודי לחוצה מזה ( הריון ראשון) האם נורמלי, מתי אמורים להרגיש? אשמח לתשובה
שלום למתעגלת, סביב שבוע 20 זה בערך הזמן להרגיש את העובר. יש לזכור שהתנועות מאד עדינות ולא תמיד אפשר לזהות אותן. חלק מהנשים מעידות שזה כמו בועות עדינות, דגיגים וכו'. אם כל יתר הבדיקות שלך תקינות, סביר להניח שהכל בסדר. כל טוב והמשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696