הירדמותץ ירכיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני כבר בשבוע 31+ 4 וכבר כה ימים שירך שמאל ממש רדומה לי כאילו לא מגיע לשם חמצן בכלל כשאני יושבת המצב משתפר עדיין המקום קר מחוסר זרימת דם אבל יותר נורמלי אבל כשאני הולכת אפילו דקה הירך ממש נרדמת ואני יכולה ממש להרביץ באיזור ולא להרגיש כלום. הרופא שלי אמר שכנראה הרחם יושב על שריר או עצב שאחראים זגורמים לזה, האם זו תופעה מוכרת, אפילו באיזורים אחרים? האם יש משהו שניתן לעשות? אשמח לשמוע.תודה.שרית
עניתי לך בפורום חרדות. חג שמח, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696