טיפול שיניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לי, ברשותכן יש לי תור לרופא שיניים עוד שעתיים, היום, לסתימה רגילה, אני יודעת שתהיה זריקה כלשהי. רציתי לשאול האם יש מניעה או שצריך ליידע את הרופא, אני בסה"כ 8 ימים אחרי ביוץ משוער, ומפאת הזמן הקצר לא ביצעתי בדיקת הריון. תודה רבה
ערמון, יתכן ולזריקה כלשהי או לסתימה עצמה אין משמעות לעניין האפשרות שאת בהריון אבל לדעתי, זה לא יזיק כלל, אם תאמרי לרופא שאכן יש אפשרות שאת בתחילת הריון, ועדיין אין אפשרות לבדוק זאת. כך תוכלי לחסוך לעצמך מחשבות ואי וודאות. טיפול קל, אהובה