אני פקעת עצבים.....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 8.5 להריוני ואני עצבנית כלכך , בדרך כלל ללא סיבה וגם אין אין סיבה אני מוצאת בנוסף יש לי דופק מואץ וחולשה , האם זה נורמלי?
גילי, בהחלט יש סיבה. הורמונים. יחד עם זאת אפשר בהחלט להרגיע עם תמציות באך, שבטוחות לשימוש גם בהריון. נסי למצוא מטפל מתאים באזור מגוריך. בנוסף, כל פעם שאת מתעצבנת או יש לך דופק מהיר, שבי רגע בשקט ונשמי עמוק אל הבטן. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696