שיליה קידמית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 22 ונאמר לי שיש לי שיליה קידמית נמוכה,האים אפשר לקיים יחסי מין, האים זה לא מסוכן,וגם התור שלי לרופא נשים רק ב- 17/6 האים אני צריכה להקדים אתמול נאמר לי בסקירה מורחבת, תודה.
אש, אני לא יכולה לתת לך תשובה. יחד עם זה אני ממליצה בכל פה, כל פעם שרופא אומר לה משהו, כמו למשל שיש לך שיליה קידמית. תשאלי אותו מה זה אומר. אני נתקלת בהרבה נשים שאומרים להם משהו, הן לא שואלות מה זה אומר ואז לפעמים מכניסות עצמן לסרטים. כבר נתקלתי באשה שאמרו לה שיש לה אגן קצר והיא החליטה שבמקרה שלה היא חייבת ניתוח קיסרי. תשאלו שאלות, תבקשו הסברים, אל תתנו לרופאים להתנשא עליכן. תשאלי בפורום הרפואי, אני מקוה שתקבלי תשובה נאותה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369