הרחבת חדרים ואי סימטריה ביניהם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 27 יש לי עובר ממין זכר. ונמצאת במעקב חדרי המוח היום חזרתי מאולטראסאונד ובו הובחן כי החדר הימני רוחבו 11 מ"מ והחדר השמאלי 4.5 לפני שבועיים זה היה החדר הימני רוחבו 10.4 והחדר השמאלי 5.2 וקיים אסימטריה ביניהם. האם עלי להיות מודאגת? יש לציין שעשית מי שפיר, חלבון עוברי ושאר האיברים בעובר תקינים. מה עליי לעשות? אשמח לקבל תשובה גלית
גלית, הרופא שלך צריך להסביר לך את המשמעויות. הפורום הזה מעצם שמו הוא פורום תמיכה בלבד. בהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369