בחילות קשות והקאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה 7 להריוני . אני סובלת מבחילות קשות והקאות ואני בקושי מתפקדת. כן אני משתדלת לשתות הרבה ולא להתייבש. אני לוקחת כדורי פראמין שהם לא עוזרים בכלל וגם כדורים טבעיים של ג'ינג'ר. חברה שלי סבלה קשה מבחילות והקאות ונתנו לה כדורי זופרן/סיטרון. שאלתי היא האם אפשר לקחת כדורים אלה במידה ואני משיגה מרשם והאם זה לא יכול לעשות נזק לעובר. היא מספרת שזה פשוט הרים אותה והיא הצליחה לתפקד כמו שצריך. אודה על תשובה במהירות תודה ושבת שלום
קרן, שאלת את השאלה הזאת אתמול. עניתי לך כמיטב יכולתי. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369