אני בהריון, חודש שני, האם מותר לקחת טלפסט ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מאלרגיה, ועד ההריון טופלתי בזריקות וטלפסט, השאלה האם בזמן ההריון מותר להמשיך לקבל את הזריקות נגד האלרגיה ? והאם מותר לקחת טלפסט ? המדובר באלרגיה לאבק בית, לפריחת עצי הזית אשר גורמת לי לאסטמה, ולצפצופים בנשימה, בזמן האחרון אני דיי מאוזנת, אך בבקרים יש לי קושי ואני לוקחת מידי בוקר משאף ונטולין, האם כדאי לקחת גם טלפסט ולהמשיך לעבור טיפולי זריקות אצל רופא האלרגיה ? או שבתקופת ההריון עדיף לא לקבל זריקות ? אודה לך על תגובה.
דורית, אני חושבת שעליך להתייעץ עם הרופא המטפל בך והמכיר אותך. בנוסף, אפשר לנסות הומאופתיה, אם טרם ניסית. אני עזרתי לחברה בהריון שסבלה מאסתמה, עם תמציות באך. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369