לחצים בחלק התחתון של הרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 8 להריון. מדי יום, בשעות הערב המוקדמות,אני מרגישה לחץ (כאב קל ועמום) שבא והולך בחלק הימני התחתון של הרחם (לא התכווצויות). אתמול אף חשתי דקירות קלות באותו אזור לכמה שניות.האם זה טבעי בשלב זה של ההריון? סה"כ אני מרגישה בסדר גמור.
ענתי, אי אפשר לענות לך על השאלה. אם את מרגישה חוסר נוחות, נוחי. את יכולה לשאול את הרופא שלך. כל טוב ובהצלחה בהמשך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369