חששיפסק הדופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע השביעי נצפא דופק אך מאחר וכבר עברתי פעמים גרידות בשל הפסקת דופק (הוחלט לקחת כדורים לדילול דם) אני חוששת ששוב זה יקרה בעוד שבוע שבועיים אך מיתמודדים עם חרדה תמידית זו אני עייפה רק מהמחשבות ומאוד רוצה להנות מההריון יש לי כבר שלול בנות אני בת 31 אבל עדין חוששת נורא_(ההפלות כראו בין ההריונות של הראשונה )
דנה יקרה, את מקבלת טיפול תומך ע"י תרופות לדילול הדם, סביר מאד להניח שזה יציל את ההריון. אם את חרדה, את יכולה לקבל טיפול עם תמציות באך, שמותרות לשימוש בכל מצב, וכמובן שיחות שעוזרות. כל טוב ובהצלחה בהמשך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369