אי הופעת ווסת לאחר זריקה הורמונלית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי קיבלה ביום ה-21 למחזור זריקה הורמונלית לא זוכר את שמה לפני טיפול IVF לאחר כ-8 ימים קיבלה מחזור חריג במקצת יומיים דם ועוד 12 יום הפרשות דמיות מה שאין בדרך כלל לאחר מכן לא חשה בביוץ והיום למעשה נמצאת 35 יום מהמחזור האחרון ואין ווסת מה קורה פה?
לא ציינתי שלא המשכנו בטיפול עקב נסיעה לחו"ל
יוסי, מציעה לך לשאול כאן - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-246,m-Doctors,a-Forums.html וכמובן את הרופא המטפל שלכם. בהצלחה
שלום יוסי, עליך לזכור שתרופות הורמונליות "יוצרות" מצבים חדשים בגוף ושום דבר לא דומה למחזור טבעי. בדרך כלל כשמקבלים תרופות כאלה יש צורך להיות בקשר הדוק עם המרפאה. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369