מבקשת עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 29 ובימים האחרונים אני מרגישה לעיתים שהבטן שלי מתקשה מאד (מרכז הבטן ), ותחושה לא נעימה מלווה את זה. זה לא בעיטה. כאילו משהו מתהפך, לוחץ . . לא ברור וגם לא ממש נעים. למישהו יש מושג מה זה יכול להיות? האם צריך לפנות לרופא?
יעל, התופעה של בטן מתקשה ידועה, והיא חלק טבעי מן ההריון. בפעם הבאה שתלכי לבדיקה תוכלי לשוחח עם הרופא שלך על כל. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369