יש לי דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שמי שרונה, אני בת 30. היה לי איחור בווסת, עשיתי בדיקת הריון ומצאתי שאני לא בהריון. אולם השבוע קיבלתי את הווסת אבל אני מאוד מדממת. יש לי דימום רב שאף פעם לא היה לי כזה. האם זו הפלה? חשבתי לפנות למיון כדי לשאול שם, אבל זה נראה לי מיותר אם תענו לי האם הגיוני שעברתי הפלה טבעית אם בדקתי שאני לא בהריון? תודה מראש על העזרה
שלום שרון, אני מקוה שבינתיים את מרגישה יותר טוב. במקרה של חשש להריון או דימום רב, מומלץ לפנות לרופא או לחדר מיון. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369