דימומים בשובע 7
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 7 של ההריון. אתמול היה לי דימום אדום בוהק בדיוק לשנייה. הלכתי לאולטרסאונד והכל היה תקין. העובר גדל ב - 0.2 מ"מ והדופק היה תקין. היום הלכתי שוב לשירותים ושוב היה לי דימום קטן אדום בוהק. האם זה אומר שמתחילה הפלה טבעית? אם לא אז מה זה אומר? הרופא לא פירט אתמול. האם אני יכולה להמשיך לעשות כושר או לנוח קצת? אנא השיבו לי על כל השאלות בכדי שאני ארגע. אני לחוצה מאוד. תודה,
שלום לורה, נשים רבות מקבלות דימומים קלים בתחילת הריון. כשאת הולכת לרופא, דרשי הסברים שיניחו את דעתך. האם מאמן הכושר שלך יודע על ההריון? חובתך ליידע אותו. יכול להיות שכדאי להפחית את עצימות האימון. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369
אני מתאמנת לבד בבית. אין לי מאמן ואני לא הולכת לחדר כושר אבל את עצימות הכושר הורדתי כמעט בחצי. בנוסף, הדימום קורה לי רק בעת מתן צואה ומאמץ הלחיצה (כמובן). האם יש קשר?