מצב נפשי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע21 הריון 3 הרבה פעמים אני בובה בשל אובדן אחי הצעיר שלנצח לא אשכח. גם אני רגישה מהר כל דבר גורם לי לעצב האם זה משפיע על העובר? אודה לך אם תתני לי תשובה
שלום לך אורה, צר לי לשמוע שאבדת את אחיך. אם היה חלל צה"ל את זכאית לקבל מהמדינה עזרה נפשית, כאחות שכולה. אם זה קרה בנסיבות אחרות, רצוי שתקבלי עזרה מקצועית. אשמח לעזור אם אוכל. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369