היפוך עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 40,עם פגיעת c.p מלידה והתחלתי מעקב של בית חולים, בביקורת בראשונה העובר היה עם ראש כלפי מטה, אך בביקורת השניה העובר התהפך למצב עכוז. האם כדאי לבצע היפוך, מה הסיכון לעובר? איך ההיפוך מתבצע? ואם כדאי לותר ולעשות ניתוח קיסרי?
לקריאה נוספת והעמקה
רוית, אני מאד ממליצה על טיפול בדיקור סיני או ברפלקסולוגיה להיפוך העובר. אם תחפשי בפורום "היפוך עובר" יכול להיות שתגיעי גם לתרגיל בדמיון מודרך שהכנסתי פעם. אשמח להמליץ על מטפלת מתאימה בתל אביב ובמודיעין. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369