חשש להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,לפני כחודש קיימתי יחסי מין שבמהלכם נקרע הקונדום. לאחר 12 שעות נטלתי פוסטינור ושבוע לאחר מכן החל דימום שנמשך כ-5 ימים. הדימום החל שבועיים לפני שהייתי אמורה לקבל את הווסת החודשית.כרגע אני כבר באיחור של 5 ימים. האם זה אומר שאני בהריון או שמא הדימום שלאחר הפוסטינור היה הווסת בעצם שהקדימה?
לדעתי, הלא רפואית לחלוטין, הפוסטינור יוצר דימום ו"מתחיל" מחדש את הספירה למחזור. בכל מקרה, אם אינך בטוחה, עשי בדיקת דם. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369