לחץ של שתן בהריון ופחד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ברצוני לשאול אני בהריון שבוע 12 כול הזמן יש לחץ של שתן כמעט כולשעתיים היום לא היה לי לחץ וסך הכול 3 פעמים הי לי שתן האם זה נורמלי או שזה מהווה בעיה כי אתמול ביצעתי טיפול שינים כולל צילום והייתי כול כך פחדנית בטיפול עד כדי כך שהתכווצתי מכאבים במשך הטיפול האם יכול להיות שנגרם לי נזק לעובר מרוב פחד חשוב לי שתעני לי אני חוששת מאד
לתת שתן כל שעתיים נראה לי בהחלט נורמלי, כמו כן רצוי לשתות הרבה מים ביחוד כשמזג האויר הופך להיות יותר חם. לא נראה לי שגרמת איזה נזק לעובר. כל טוב בהמשך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369