ויטמינים ותוספים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רצית לשאול אם יש בעיה או התנגשות עם נטילת אומגה 3, 9 חודשים של חברת אלפסה {משקל כל כמוסה1053 מ"ג ובתוכה: 704מ"ג שמן דגי מי מעמקים ומתוכם: 300מ"ג DHA, 100 מ"ג EPA, 400 מק"ג חומצה פולית} וברזל שנקרא פוריק הריון {כל טבליה מכילה: ferrous iron (as ferrous fumarate) 100mg folic acid 400mg} אני נוטלת את שניהם יחד. תודה (0:
על פניו לא נראית בעיה. מי המליץ על התוספים? מה הרופא המטפל שלך אומר? צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369