עזרה דחופה.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עשיתי בדיקת דם,אני בשבוע 7 להיריון. יצאו לי תוצאות מדאיגות: LEUCOCYTES -500 מסומן לי באדום כתוצאה חריגה .ERYTHROCYTES- 25 מסומן לי גם באדום כתוצאה חריגה. NEUTROPHILS -75.1 גם מסומן לי באדום כתוצאה חריגה. LYMPHOCYTES-19.3 חריג. ו :CELL HEMOGLOBIN -26.9הבנתי שזה משהו שקשור בכדוריות הדם האדומות והלבנות.הייתי רוצה לקבל תשובה מה זה אומר.הצלחתי לקבוע תור לרופאה המפנה רק ליום ראשון ה-30 למרץ.וקשה לי להשאר כך כל החמישי שישי שבת.אשמח לתשובה בהקדם האפשרי. תודה.מהדר.
פני לאחד הפורומים המקצועיים. הפורום שלנו הוא פורום תמיכה. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369