שבוע 40
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מחר אני נכנסת לשבוע 40, אני משבוע 38 עם פתיחה של 2, מחיקה 80 % , לפני שבוע גם יצא הפקק הרירי. לפי הבנתי אני נמצאת בשלב הלטנטי... אני נמצאת במעקב, כל הזמן יש צירים לא סדירים, וכואבים, אך ברור שאלו לא צירי לידה. 1. כמה זמן יכול להימשך השלב הזה- אני כבר מתוסכלת מהצירים... 2. האם כדאי לבקש זירוז? 3. נטלתי פרסולאט משבוע 29 עד שבוע 34 בשל צירים מוקדמים, האם יכול לעכב את בואם של צירי הלידה?
שלום, אני מעריכה שחשוב לך לקבל תשובה מקצועית מרופא, נכון? לכן כדאי שתשאלי בפורום המקצועי - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html בהצלחה, אהובה