הריון- הודעה למעביד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כמה שאלות: 1. מתי אני אמורה להודיע למעביד על ההריון? 2. האם המעביד יכול לפטר אותי כשאני נמצאת בהריון עוד לפני שהודעתי לו על כך? 3. מה הוותק שצריך להיות במקום העבודה כדי לקבל דמי לידה? אשמח לתשובות תודה
מיכל שלום, לגבי דמי לידה, הנה הפרטים הרשומים באתר המוסד לביטוח לאומי - http://www.btl.gov.il/NR/exeres/C6D9D7BA-2CD3-4F10-8318-694842F0D03E.htm את השאלות האחרות את יכולה לשאול גם בפורום "זכויות האשה בהריון ולאחר לידה". גם בנעמ"ת ובויצ"ו נראה לי שיש יועצות בנושא זה. אהובה