הריוןןן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לדעת מה מרגישים בתחילת ההריון מה כואב מה משתנה ואם הבחילות מתחילות מיד בהתחלת ההריון.. בתודה מראש
רחלי, אני לא רופאה, ורק מידע ונסיון אישי ועל קצה המזלג: ישנן כמה תופעות נפוצות יותר או פחות: עייפות נפיחות , רגישות או כאב בשדיים צורך לרוקן את שלפוחית השתן בתכיפות גדולה יותר בחילות רגישות לריחות ועוד.. אצל כל אחת זה אחרת וכן יכול להיות שונה בתכלית מהריון אחד למשנהו אצל אותה אשה. אין ממש חוקיות במועד הגעת אחת או יותר מהתופעות האלה, ולא כל אשה סובלת מתופעה זו או אחרת. לגבי בחילות - יש כאלו שלא סובלות כלל או כמעט בכלל, יש כאלה שסובלות בשליש הראשון של ההריון ולאחר מכן כבר לא, ויש כאלו, כנראה מעטות יחסית שסובלות בכל מיני שלבים של ההריון. השינוי הראשוני - היעדר ווסת, כאשר עד אותו הזמן היה מחזור מסודר. כדאי שתעייני בספר המסביר על הריון ולידה. כל טוב, אהובה