שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי שאלה קצת מוזרה. היום בצהריים בזמן שהות עם בתי בגינה ציבורית הפה שלי נגע בראשה של בתי שעליו היתה צואה של יונה. עדיין איני בטוחה אך ייתכן שאני בתחילת הריון. אילו מחלות של יונים אני עלולה לקבל ממגע זה ואיזה סיכון הם מהווים להריון בראשית דרכו ובכלל? תודה מראש
באמת שאלה מוזרה. מומלץ לקרא חומר באינטרנט על הסכנות שביונים או בלשלשת שלהן. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369