שתי שאלות קטנות...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ב"ה אני בתחילת שבוע 14 הריון ראשון, עם תאומים. 1. האם זה תקין שעדיין יש לי קצת בחילות? הרבה פחות ממה שהיה קודם, אבל עדיין יש קצת... 2. יכול להיות שאני כבר מרגישה תנועות??? אני יודעת שבהריון ראשון אמורים להתחיל להרגיש רק סביב שבוע 20, אבל בימים האחרונים יש לי מין תחושות דגדוג בבטן התחתונה או משהו דמוי בועות קטנות שמתפוצצות... האם אני מדמיינת? (או שזה רק גזים?) או שאולי בהריון תאומים מרגישים כבר מוקדם יותר?? האם זה תקין או שיש ממה לחשוש? תודה רבה
יעל, לגבי הבחילות זה לא מדעי. אני שמחה לשמוע שאת מרגישה קצת פחות בחילות, אך יש נשים שסובלות מהן לאורך כל ההריון. לגבי תנועות העובר בהחלט יש נשים המרגישות את התנועות המאד עדינות כבר בשלב מוקדם. כל טוב בהמשך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369