שינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. התינוקת שלי בת חודש בזמן האחרון היה מצב שישנה 7-8 שעות. האם זה מוגזם? וכל כמה זמן צריך להעיר תינוק? יש אומרים שאם תינוק ישן ואכל טוב אין צורך להפריע לו. בכל אופן לי היה נראה מוגזם 7-8 שעות. ממתינה לתשובה תודה
רות, נשמע שיש לך תינוקת מדהימה. אם היא עולה במשקל באופן תקין אפשרי לה לישון. האם היא ישנה כך בלילה או גם במשך היום? תינוק צריך לאכול במשך היום כל 3-4 שעות. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369