העמסת סוכר של 100
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עשיתי היום העמסת סוכרק של 100 CC ולהלן התוצאות : ========= םדב הימיכ ========= GTT-Glucose 0' 85.00 mg/dl 70,00 - 95,0 .(.....*....). GTT-Glucose 60' 107.00 mg/dl 100,00 - 180, .(*.........). GTT-Glucose 120' 111.00 mg/dl 100,00 - 155, .(.*........). GTT-Glucose 180' 63.00 mg/dl 70,00 - 140, *(..........). =========== רציתי לדעת האם יש לי סכרת הריון או שהכל תקין. אשמח לקבל את תשובתכם בהקדם. תודה רבה.
רצוי לשאול בפורום רפואי. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369