מכה בבטן בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. אני בשבוע ה20 והיום קיבלתי מכה בבטן מקצה חד של מדף. מישהו הלך עם מדף ביד ולא ראה אותי מאחוריו וכאשר פנה ונתקע בי עם השפיץ של המדף בבטן ( כ2 ס"מ מתחת לטבור) הופיע גם סימן כחול עקב כך. האם ישנה סכנה כלשהי לעובר? אשמח לתשובה מאיה
שלום מאיה, הפורום שלנו הוא פורום תמיכה. זכרי שהריון הוא מאד מוגן, בדרך כלל. אם אין תופעות לוואי של כאבים, דימומים, רוב הסיכויים שהכל בסדר. אולי כדאי לעשות בדיקת אולטראסאונד כדי להיות רגועה. כל טוב והצלחה בהמשך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369