הפלה או לא??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 7 בתחילת שבוע 6 היו לי כאבי בטן ודימום קל חשדתי שזו הפלה אך לאחר אולטרא סאונד התברר שלא. ושוב אחרי יומיים של חוסר דימום שוב הופיע לי דימום קל בן יומיים בלבד, יש לי תור ליום שישע הקרוב -זה יוצא לי שבוע 8 שאז גם ניתן לראות דופק. מה דעתך? לעשות מחר ליתר ביטחון עוד א"ס או לחכות עד יום שישי? יש לציין כי אני לא מרגישה שום "הרגשות" משונות שבהתחלה כן הרגשתי כמו סחרחורת או מיגרנות. שאלה נוספת? יכול להיות מצב בו אישה מאבדת ילד בלי להרגיש את זה בכלל? אני ממש לחוצה.. תודה
יש הרבה הריונות עם דימומים. אם את מרגישה בסדר, חכי לאולטראסאונד במועד. אני לא רואה סיבה להילחץ. אם תילחצי זה יעזור? מקוה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369