שקיפות עורפית-מין היילוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בצעתי אולט' לשקיפות עורפית בשבוע 12+3 והכל תקין. הרופא אמר פעמיים כי רואה שזו בת! פעם אחת לפי המשולש(אם קוראים לזה ככה) כלפי מטה ופעם שניה הראה לנו 2 קווים מקבילים זה לזה וסימן בחץ והדפיס לנו אפילו. יש לנו 2 בנים בבית אנחנו מקווים מאוד שהרופא צודק. מה הסבירות לכך? תודה
מיכל, סטטיסטית הסיכויים 50 50. האם זה יהיה כל כך נורא אם יהיה עוד בן? מאחלת לכם כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369