פענוח צילום ריאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 36 , לאחר שפעת B , ברונכיט , חשש לדלקת בריאה השמאלית. נתקבל טיפול באזניל למשך 3 ימים בלבד ! - האם זה מספיק? כמו-כן האם יש אפשרות לשלוח את הצילום שנשמר על גבי CD באמצעות הפורום? לפיענוח? דחוף ותודה.
ניקי שלום, הפורום הזה אינו פורום רפואי ! משמש כתמיכה בלבד לנשים בהריון. עד כמה שאני יודעת , אי אפשר לשלוח צילום לפיענוח באמצעות פורום כלשהו באתר, אבל הכתובת לתשובה מוסמכת בעניין היא פורום "אתם ואנחנו" ,שם תוכלי לשאול את צוות אתר דוקטורס כל טוב ובריאות, אהובה